2012

Asso finns så mycket o säga om året som gått, har tusen bilder från iår, haha runt 5000 från i mars 2012 åherregud, har haft skit kul, de har inte varit bästa året men roligt har det varit. Visst de har varit drama hit & dit som vanligt, problem, men har ändå haft sjukt kul! Dom bästa minnena är nog ung08 & Cypen. Men dom som gjort mina dagar bäst är nog min allra närmsta vänner, tack för allt ni har gjort livet värt att leva har alltid grymt kul och min familj kärlek till er. Asso, har fått närmare vänner, fler vänner men också förlorat några & är inte lika tajta med vissa men aa ändå har ja haft kul, som i Enskede, gröna lund, när ja fick biljetter till Justin Bieber, fick min iphone, plan, alla kvällar i sköndal, cupen i Enköping, musik provet ja & Mina trodde vi skulle få F på hahaha, x-factor och mycket mer, ja verkligen hoppas att 2013 blir bästa året, hittills har 2011 vart det bästa året!

Bildbombcollagefrån2012.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0